دستگاه دلمه پیچ

دستگاه دلمه پیچ

دستگاه دلمه پیچ

دستگاه دلمه پیچ

خرید اینترنتی ممد,خرید پستی ممد,خرید ارزان ممد,ممد,خرید نقدی ممد,خرید آنلاین ممد,خرید ممد,فروش ممد,فروش پستی ممد,فروش اینترنتی ممد,فروش ارزان ممد * حراج اینترنتی با پایین ترین قیمت,حراج اینترنتی,حراج,خرید پستی,فروشگاه اینترنتی,ممد ارزان,ارزان ترین ممد,خرید اینترنتی ارزان ممد
خرید اینترنتی ممد جدید,خرید ممد جدید,خرید نقدی ممد جدید,خرید پستی,خرید پستی ممد جدید,ممد جدید,ممد اصلی

رامبد جوان

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۶ ق.ظ

رامبد جوان در مجموعه خانه سبز

 خانه سبز سکوی پرشی برای معروف شدن فرید صباحی یا فرید جینگلبرد نامی بود که در سال های پخش یکی از پرطرفدارترین سریال های دهه هفتاد از دهان همه مردم شنیده می شد. سریال خانه سبز با هنرمندی خسرو شکیبایی، مهرانه مهین ترابی ، اکرم محمدی ، مرحومه حمیده خیرآبادی، آتنه فقیه نصیری و البته رامبد جوان، روایتی خودمانی و شیرین بود از رابطه چند خانواده با مزه که در یک ساختمان زندگی می کردند و هر بار برای هر کدام اتفاقی رخ میداد و دیگران با همکاری و همدلی آن مشکل را برطرف می کردند.

از کارهای ضعیف پس از خانه سبز تا احیای محبوبیت رامبد جوان کارش را در سال 76 با سرزمین سبز به عنوان بازیگر ادامه داد که دنباله ای نچسب و کم رمق از خانه سبز بود و در همان سالها هم فرصت پخش پیدا نکرد تا با تاخیری حدود 10 ساله پخش شود. شاید همین تاخیر یکی از عوامل دیده نشدن سریال به خاطر تغییر ذائقه مخاطبان بود. بعد از آن به سراغ نویسندگی رفت.
 
رامبد جوان , عکس رامبد جوان , همسر رامبد جوان , اینستاگرام رامبد جوان , فیسبوک رامبد جوان

هنر نمایی رامبد جوان در سرزمین سبز


مجموعه در همین حوالی و فیلمنامه اولیه سریال تولدی دیگر دو اثری بودند که جوان در کسوت نویسنده آنها را تجربه کرد اما هنوز با چهره شدن فاصله بسیار داشت.می توان گفت تا دو سال بعد از خانه سبز، پرنده بخت جوان پروازی نداشت تا این که یک نقش چند وجهی در “کت جادویی” (به کارگردانی محمد حسین لطیفی) شانس دوباره ای به وی بخشید. این سریال داستان پسری سرخوش و تهی دست بود که بعد از وقوع برخی اتفاقات صاحب یک کت جادویی شده که بی وقفه از جیب های آن پول نقد سرازیر می شود.
 
  • گوهر کمال

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی